Re: Sieć (pytanko)

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 19:41:37 MET DST

>Mam dostęp do kilku komp'ów połączonych w sieci. Oczywiście chcemy je z
>qmplami używać do gier. Niestety jakoś słabo nam idzie. Podczas gry np.
>Quake wszystkie komp'y poza serwerem się co chwile rozłaczają z gry. Nic
>pozatym się nie dzieje ciekawego. Można wziąść recconect i jest OK
nieestety
>tylko przez kilkanaście minut
>
>Nie wiem co jest grane, może ktoś miał podobny przypadek i wie o co tu
>biega?

Jesli siec masz na BNC'u to:

1. Uziemic kazdy komputer
2. Uziemic kazdy komputer
100. Uziemic kazdy komputer

:-)))

Ja cos takiego przerabialem w akademiku (magistrala hubow na BNC, od nich
UTP do kazdego komputera). Po uziemieniu sieci (walilo iskrami na 2cm :-)))
problemy absolutnie zanikly.

A najprosciej to sprawdz ile pakietow przechodzi miedzy kompami np. ping
192.168.1.2

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl