Olivetti Quaderno - co to jest?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 18:07:01 MET DST

Witam!
Mam okazje kupic palmtopa (a wlasciwie mini-notebooka) Olivetti
Quaderno za ok. 250 zl. Na razie wiem tylko, ze jest kompatybilny z PC
na tyle, by posadzic na nim dosa 5.0, ma w zestawie kabel do
linkowania z PC, 1 mega ramu i dysk ok. 20-40 mega + mozliwosc
podlaczenia flopa, gniazdo PCMCIA, ekran mono (jakies 6-7 cali) i moze
robic za dyktafon (ma na pokrywie przyciski jak np. odtwarzacz CD).
Rzecz wyglada fajnie, ja potrzebuje czegos takiego, cena tez nie jest
zbyt wysoka (zwlaszcza w kontekscie Casiopei czy Toshki Libretto),
pozostaje mi tylko zapytac:

- Czy ktos mial/ma cos takiego?
- Czy pojdzie na tym soft z PC (oczywiscie pod DOS`a)?
- Czy ktos w Polsce zajmuje sie serwisem, produkcja / montazem
dodatkowych peryferiow?
- Czy sa w Polsce maniacy bawiacy sie takimi Olivetti i czy jest to
choc w czesci tak mocna grupa jak Portfoliowcy?

Bede wdzieczny za odzew. Niezaleznie od niego i tak tego Olka zakupie,
bo mi sie podoba :-) Wolalbym tylko nie byc (calkiem :-) samotnym
kowbojem walczacym samotnie z nietypowym sprzetem :-)

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--