Karta sieciowa i konflikt na karcie muzycznej

Autor: Adam (adamw_at_softex.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 18:07:14 MET DST

Witam,

dzisiaj zainstalowałem sobie karte sieciową Intel EtherExpress PRO/100+
LAN Adapter. Kabel mam podpięty do do drugiego komputera,
jednak cable test wypada negatywnie. Jednocześnie stara karta muzyczna
ISA Aztech SoundGalaxy przestała działać, bo nie ma dla niej IRQ.
Czy:
a) przyczyną wadliwego funkcjonowania kabla (karty sieciowej) może być
stara karta muzyczna?
b) czy źle skrosowany jest kabel i czy wymiana karty na PCI pomoże?

Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam,
Adam.