Re: C366 i podkrecanie

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 17:03:43 MET DST

Dnia Tue, 31 Aug 1999 07:50:56 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>Cześć (już się przełamałem:-),

Aha :)

>Bartek ... nie potrzebujesz wsparcia. Wystarczy poczytać archiwum. Spora

Chodzilo mi tylko zebyscie napisali na ile Wasze procki chodza, bo
jesli jednemu gosc nie wierzy to moze kilku osobom bedzie w stanie :)

>część nowych 366 PPGA idzie na 550MHz bez podnoszenia napięcia. Średnio
>licząc co najmniej co dziesiąty. Jak do tego dodać, że sporo tego idzie na
>550MHz z nieznacznie podniesionym napięciem to mamy aktualnego leadera w
>podkręcaniu. Oczywiście to wszystko statystyka.

Oczywiscie. A orzelek sie pyta jaka jest roznica.. A co mnie /nas/ w
sumie to interesuje ? Moze w tym czasie w fabryce na Kostaryce czy w
Malezji akurat panowaly lepsze warunki ? Moze nasze procki robili w
poniedzialek - w weekend ludziska sie umyly porzadnie :) Moze mieli
lepszy material akurat przy produkcji niektorych partii prockow, moze
kulku puscilo mniej "bąków" jednego dnia i powietrze stalo sie
czystsze.. :))) A moze po prostu pewna partia przygotowywanych
materialow do prockow miala isc na wyprodukowanie C433/466 ale ze
wzgledu na duze zapotrzebowanie na tansze i wolniejsze celeronki
przesuneli czesc z nich na prodkcje C366.. Who knows and who cares ?

 Z wersją Slot1 jest
>znacznie gorzej. Niektóre bez podniesienia napięcia nie idą na 458MHz (PPGA
>praktycznie prawie wszystkie na 2.0V). Nowe 333 PPGA też chętniej osiągają
>500MHz. Z drugiej strony 616MHz dla tych najlepszych 366-stek to IMHO
>maksimum.

Ktore dziala, ale ktorego nie bede uzywal bo nie ma sensu nadwyrezac
procka i miec niestabilny system.

>U mnie maksimum osiąga przy 605MHz. Ale pozostaje na 550MHz (2.0V,
>zwykły wiatrak, ledwo ciepły, 100% stabilności). Vindex miał możliwość
>jednostkowego wyselekcjonowania kilku takich z większej partii. Ot wszystko.

Yep.
W nocy /toc to juz bylo po trzeciej nie chcialo mi sie pisac i dobrze
liczylem, ze sie z rana wtracicie :)) /

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl