Re: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:44:06 MET DST

> Tego akurat NIE MOZESZ wiedziec (podobnie jak nikt
> z nas, bo nikt tez nie jest prorokiem).

Nie trzeba być prorokiem. Wystarczy skończyć ekonomię lub trochę pomyśleć.
Wyjaśniłem to w osobnym poście, że gdyby TPSA nie uruchomiła 0202122 to
zastąpili by ją na rynku providerzy, którzy by weszli w dość mocną
konkurencję - konkurencja byłaby dość zacięta, szczególnie w dużych
miastach, bo dzwoniłoby się pod numer dostępowy, czyli równe sznse dla
każdego providera.
Wyobraź sobie wzrost obrotów u providerów, gdyby wszyscy musieli się
wynieść do nich z 0202122. Myślę, że efekt skali + konkurencja zrobiły by
swoje. TPSA kasę włożoną w obsługę 0202122 mogłaby włożyć w bardzo dobre
(przepustowość, niezawodność) łącza ze siatem zewnętrznym.

To tyle, pozdrawiam,

PHLodek

PS: Swego czasu inwestowałem na WGPW i ściągałem bardzo dużo informacji
giełdowych. Pewnego razów dwóch dostałem rachunki 2*650 PLN (tak z półtora
roku temu). Pomyślałem: "Co łobuzom zrobię, przecież tyle nie nadzwoniłem?"
Poszedłem zrobić awanturę. Zero skutku - trafiłem na jakiegoś pterodaktyla
o IQ=~59. Poszedłem jeszcze raz - tym razem do szefowej działu i tłumaczę
jeszcze raz, że za takie pieniądze to ja sobie mogę kupić telefon komórkowy
plus serwis Reutersa przez satelitę, czyli wszystko co mi potrzebne. I żeby
zrobili z tym do k***y nędzy porządek. Poskutkowało. Na myśl mi nie
przyszło żeby odwoływać się do jakiś urzędów (UOKiK). Mógłbym im naskoczyć.
To taki przyczynek do subwątku o UOKiK.
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://free.net.pl/~mcsoft