Odp: Voodoo 3 300

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 16:12:08 MET DST

Ja miałem Voodoo 3 2000 i je sprzedałem.
Fakt miałem już na nie gościa i po dopłacie 16 zł :) wymieniłem na RivęTNT2.

Przeżyłem mały szkok jakościowy :)

Np. Taki Need for speed 4:High Stakes na C300a_at_450Mhz i na V3 2000 o/c na
176Mhz podczas grania czasami się zacinał (jakieś dziwne zwolnienia i
skoki).
Próbowałem zmieniać sterowniki , kombinowałem różne ustawienia , nawet
zmieniałem rozdzielczość i efekt był zawsze taki sam :(
Ale powróćmy do konkretów :)
Różnica pomiędzy 16(22) bitowym kolorze w NFS4:HS a pomiędzy 32 bitowym
kolorze na TNT2 jest b.duża
Podczas jazdy w "kiepskich warunkach atmosferycznych" na RivieTNT o wiele
lepiej wygląda mgła , deszcz , efekty świetlne , i samo niebo.
Acha i jeszcze jedno na TNT2 nie ma żadnych zwolnięć ani skoków obrazu.

Tak samo bardzo łądnie wygląda w 32-bitach Roolcage (bardzo ładny dym ,
ładniejsze wybuchy i te ładne nasycone kolorki :)

Największa jednak różnica jest w Q3 , tutaj widać kolosalną różnicę pomiędzy
16(22) bitowym kolorem a 32-bitowym .

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Email: demoman_at_box43.gnet.pl