Re: ma ktos lexmark 3200 ?

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 11:18:38 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999, Marek =A3ysiak wrote:

> jesli masz to mam pytanko:
> - przymierzam si=EA do kupna tej drukarki i zastanawiam si=EA:
> 1. ile kosztuj=B1 wk=B3ady kolor i czarny ?

ok 120 Black, i 180 color.

> 2. Czy drukarka tez strajkuje jak zabraknie np niebieskiego koloru i odma=
wia
> drukowania nawet na czarno?

na pewno nie na czarno - jak wyjmiesz pojemnik z kolorem to dziala.
a poza tym, kumplowi sie skonczyl zolty i tylko sila rzeczy nie drukowala
zoltego.

> 3. czy jestes zadowolony z eksploatacji i jakosci wydrukow
bardzo,
bez problemu drukuje sie pelikanem i napelnia pojemniki
bardzo ladne wydruki (color i black), linie nie poszarpane.
Ostatnio tylko zrabalem glowice bo wytarlem ja chusteczka i teraz
pogorszyla sie znacznie jakosc druku (mikroskopijne wloski wlazly w dysze)

> 4. Czy jabys kupowal drukarke to czy to bylby lexmark
>=20
jak bym jej jeszcze nie mial a wiedzial to co wiem, to tak

ZLOM