Re: abit BX6 - włącz się jak dostaniesz prund !

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 11:15:47 MET DST

>To proste - tak na prawde nie chodzi o producenta plyty, tylko o typ -
>dokladnie tak zachowuja sie plyty (zasilacze) ATX. Sposob???? Najlepiej
>kupic dobrego UPS'a. No chyba ze pradu nie ma 12 godzin - chyba zaden
>UPS tyle nie wytrzyma :)))

Nie zrozumiałeś o co gościowi chodziło. Ja wcześniej miałem płytę
Intela i tam w biosie można bylo ustawić aby płyta po powrocie
zasilania od razu startowała. Było to dla mnie korzystne rozwiązanie
bo i tak cały komputer wyłączałem filtrem sieciowym i po włączeniu
filtra komputer od razu startował. Teraz mam Abit-a i tu już nie ma
takiej możliwości - po włączeniu filtra trzeba jeszcze dodatkowo
włączyć komputer przyciskiem "Power".
Twojemu przedmówcy zapewne chodziło właśnie o taką możliwość jaką
miała moja wcześniejsza płyta Intela.