Re: Odp: Prosze o opinie

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 10:13:41 MET DST

Piotr K. <karwaccy_at_friko7.onet.pl> pisze:

> Nie tylko z AMD, ale i z FICkiem. Można to połatać (bardzo trudne i żmudne).
> Lepiej kupić Permedia II i VooDoo II lub III. Zdecydowanie wydajniejsze
> rozwiązanie i żadnych problemów. Co do ASUSA V3400, to warto kupić dla TV
> in/out (jeśli masz np. kamerę video), ale odradzam go, jeśli chcesz procka
> innego niż Intel

Dziwne, właśnie niedawno składałem znajomemu taką konfigurację, tylko
procesorem 400, FICiem właśnie i kartą Creative TNT i dodatkowo kartą TV.
Poszło bez większych problemów: aktualizacja BIOSa płyty, sterowniki
do płyty, sterowniki do karty i voila.... (ważna kolejność).

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński