Re: Karta graf. S3 Savage 8Mb

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 10:09:37 MET DST

Grinder <grinder_at_isb.com.pl> pisze:
> Mam pytanie:
> Znajomy polecil mi ta wlasnie karte do komputera ktory aktualnie
> skladam, chcialbym dowiedziec sie czy ktos z Was mial z nia jakies
> doswiadczenia i co moglby o niej powiedziec. Warto ja kupic czy nie ?
> Mam informacje ze ma ona zaimplementowanych kilka nowych instrukcji
> niedostepnych w Intelu 740, ktorego pierwotnie chcialem zakupic.
> Nie ukrywam ze zalezy mi na czasie.
> Pozdrawiam serdecznie wszystkich Grupowiczow, Robert.

Miałem tą kartę przez kilka miesięcy. Byłem z niej bardzo zadowolony.
Zalety: bardzo dobrze się podkręca, szybka (za swoją cenę), przyzwoita
jakość obrazu, bardzo dobre sterowniki (najnowsze oczywiście).
Wady: Uwaga na wyjście TV (trzeba mieszać sterownikami i BIOSem, żeby
uzyskać kolor), poza tym jest nieco kłopotów ze skonfigurowaniem
jej na płytach z chipsetami innymi niż intel, ale to kwesta przeczytania
dokumentacji i poprawnej konfiguracji sterowników.

Aha, zmieniłem Savage'a 3d na Savage4. Bezstresowo... :))

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński