Problem z need for speed 3

Autor: Grzegorz Stanisławiak (stanisla_at_baszta.iie.ae.wroc.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 23:34:27 MET DST

Witam!!!
Z pewnością nie jeden z was widział tą gierkę, ja osobiście uważam, że jest
zajebista. Tylko, że nie mogę jej uruchomić, demko wchodzi, gdy dam race
pokazuje się plansza za zmieniającym się wskaźnikiem poziomu załadowania
gry, gdy dojdzie on do końca, to wyskakuje niebieskie okienko informujące o
"wyjątku krytycznym" i tu moja prośba do wszystkich jak to obejść, wczym
tkwi szkopuł. Proszę o pomoc na priva.

Z góry wielkie dzięki!!!!!!!!

Grzegorz Stanisławiak stanisla_at_baszta.iie.ae.wroc.pl