Rage 128 - pytania

Autor: Lech Betlej (lechu_at_thenut.eti.pg.gda.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:20:47 MET DST

Kilka pytań do użytkowników :
1. Jaka jest jakość obrazu w porównaniu do Rivy TNT (z podziałem na obraz w
GUI / grach / DVD ) ?
2. Jak reaguje na przetaktowanie (chodzi mi o pracę przy zmienionej
częstotliwości FSB i ew. podkręcenie Rage 128) ?
3. Ogólne "odczucia" przy pracy z tą kartą, współpraca z tunerem TV itp.

I dwa pytania z innej beczki :
1. Jakie są wrażenia z pracy z monitorem Belinea 103040 ?

2. Czy jest gdzieś na sieci program (freeware, shareware etc.) umożliwiający
preprowadzenie Burn-In testu komputera (wiem że sprawę może załatwić
puszczenie na noc Unreala, ale mnie interesuje dokładny log zawierajacy
informacje co i ile razy nie zadziałało) ?
Pozdr.
Lech