Re: Odp: Odp: Intel 740, ale...

Autor: Jakub Argasiński (argasek_at_ipl.z.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 18:52:23 MET DST

Lukasz Buchmiet wrote:

> To tylko przenosnia[chociaz kto wie... moze Bill zywil niechec do gusa,
> wykupil potajemnie firme Gravis i...:)], chodzi mi o fakt, ze przez tyle
> lat ta tak dobrze supportowana karta nie doczekala sie dzialajacych
> driverow pod winde.

doczekala sie... co prawda nie byly one boskie, ale jakos tam dzialaly.
zdumiewajacy jest jednak fakt, ze pod win98 juz nie chodza... tym
bardziej ze jako haslo reklamowe M$ gdzmi jak byk: ponad 1000 nowych
driverow do sprzetu. Skoro instalka urosla ponad 6 razy, to czy zal
przy 300MB dolozyc 200K dla GUSA? Nie sadze. Poszlo chyba o cos innego
i Bill Przeklety raczy wiedziec o co.

Argasek