Re: Wyjscie MPEG Audio na grafice S3Trio64V+ ???

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 16:09:27 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Dzieki za wyjasnienia :-) Tylko dlaczego jest to bodaj pierwsza S3 z
> takim zlaczem, jaka widze? A widzialem sporo...

Mam to samo zlacze tylko na karcie S3 Virge (bodajze tej samej firmy). Z
tego co mi sie wydaje nie jest do konca tak jak mowi kolega. Probowalem
wykorzystac wszelkie oprogramowanie jakie wpadlo mi do reki i ani na
jednym nie pojawil sie dzwiek na wyzej wymienionym wyjsciu.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl