Voodoo2 na GA6BXC

Autor: Daniel (leinad_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 13:11:07 MET DST

czesc!

Slyszalem, ze karty PCI z Voodoo2 musza miec odpowiednia magistrale PCI, tzn
w wersji 2.1, a nie 2.0. Czy to prawda? Jaka magistrale PCI ma plyta GA6BXC,
bo nigdzie tego nie moglem znalezc w dokumentacji?
Mam ww plyte+64 mega+cel333o/c416+vipera550. W zwiazku z tym mam pytanie czy
jesli kupie V2 z 12megsami to czy odczuje duze przyspieszenie i czy nie
pozgryzie sie V2 z viperem? Chodzi mi o uzyskanie znaczacych przyspieszen, a
poza tym to jestem ciekaw jak obie karty uzupelnialyby sie. Viper ma ponoc
lepsza grafe, ale jest za to wolniejszy od v2, wiec czy jesli mialbym obie
karty to czy podziela sie tak zadaniami, ze wyciagne od kazdej z nich to, co
najlepsze?
Jesli mozna to prosze o maile na priva leinad_at_kki.net.pl
Pozdrowienia.