Re: C400@600 - poszukuje speca od chłodzenia !

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 15:30:44 MET DST

On Sun, 29 Aug 1999 22:50:57 +0200, "Michal Glebowski"
<glebows_at_wipos.p.lodz.pl> wrote:

>to Ty rownolegle grasz w Unreala i piszesz w C++ ???? a moze piszesz
>cos w C++ do Unreala ? :) to mozliwe.
hehe ;)))
Ja tylko chciałem aby unreal chodził sobie w tle celem sprawdzenia
stabilności procka :)

>ja tez mialem kiedys taki problem z Unrealem (ani nie wchodzil do okienka,
>ani nie mozna bylo wybrac Advanced Options - bo sie wysypywal). Tzn. na
>Voodoo 1 chodzilo ok, na Voodoo 2 sypalo sie, teraz mam V3/2000 i znow
>mozna odpalac w oknie.
Mi podobnie - jak włożyłem vipera 550 lub banshee to mogłem wejść do
advanced options, na moim matroxie G100 2mb niet;(

>m227
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |