Re: Słabe osiągi TNT2 M64 problem rozwiązany :-)

Autor: Jacoj (jacoj_at_polbox.com)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 12:36:56 MET DST

Hurra udało się! Okazało się, że zapomniałem o jednym
ale bardzo istotnym wpisie do rejestru, w kluczu:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\RIVA TNT\OpenGL]
"ForceMultiTexture"=dword:00000001

Teraz osiągi mojej kart są zgodne z internetowymi. :-))

Acha, jeszcze małe ostrzeżenie, bardzo uważnie kupujcie karty
"no name" TNT2 - niektóre z nich NIE POSIADAJĄ wzmacniaczy
wyjściowych (wtórników emiterowych -chyba) a to bardzo osłabia
i zniekształca sygnał wyjściowy przetwornika DAC co objawia się
nieostrym obrazem 2D w wyższych rozdzielczościach i częstotliwościach
odświeżania (już od 1024x768 x 16b x 85Hz) - czyli straszny syf...

Pozdrawiam

Jacoj - Jacek Jakubowski
jaco_j_at_friko4.onet.pl
Nic na siłę, tylko młotkiem :-)