Re: Odp: Odp: Odp: FIC VA-503+

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 11:27:48 MET DST

>Znam osobiscie i to dobrze tylko VA-503+ i z opowiadan nastepczynie - te z
>MVP4 (ale ta druga jeszcze nie jest sprawdzona dobrze przez "rynek").

Hmmmm... nie zrozumielismy sie. Myslalem, ze skoro obstajesz tak przy
MVP4, to masz jakies rozeznanie w roznych modelach plyt z tym
chipsetem. Ja osobiscie niedawno robilem rozpoznanie w tej materii i
zakupilem FICa 503A, bo nie znalazlem zadnej plyty z MVP4, ktora
mialaby gniazdo AGP. Brak takiego gniazda wg _mnie_ jest wada, ktorej
nie zrekompensuje wiekszy numerek w oznaczeniu chipsetu.
Ponawiam wiec pytanie: czy znasz jakas plyte z MVP4 majaca gniazdo
APG?

BBG