Re: Klopot z Riva TNT

Autor: Limbur (limbur_at_parasoft.com.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 11:13:00 MET DST

pokryfka wrote:

> nie chce mi sie sprawdzac twojej karty, powiedz czy jest moze ona oparta na
> chipie ali?
> jesli tak to masz problem :((
> chociaz gdzies czytalem ze ostatnio ten problem zostal zazegnany (?) -
> poszukaj najnowszych mozliwych sterownikow, ja widzialem gdzies wersje 2.17
>
> Adrian Laczkowski wrote:

[cut...]

Ciekawe sformułowanie TNT oparta na ALi ;
A tak poważnie Jeśli twoja płyta oparta jest na ALi Alladin V to faktycznie
możesz mieć problem. Ja miałem przez pond pół roku (mam STB Velocity 4400 i
ASUS A5P-B) No ale dzięki "intensywnej" pracy NVidii i mojej stoickiej
cierpliwości - doczekałem się. Teraz wszystko jest OK mogę nawet pograc w
QUAKE II i przetestować szybkość zestawu pod WinTune 98 ale co się o kląłem i
ile razy mój komputer został skopany (dobrze, ze mam solidna obudowe) to już
tylko Najwtższy wie dokładnie. Co prawda maja karta oparta jest na TNT ale
myslę, że to samo odnosi się do TNT 2
- Sterowniki w wersji 2.08 - na stronie NVidii lub 2.17 chyba na PC.Com.PL
- ALi AGP driver 1.60 - gdzieś...
i wszystko gra, bez zwisów, bez kłopotów.

PS A może i ty musisz nauczyć sie cierpliwości ;-)