Re: Odp: Jaka jest najlepsza karta graficzna PCI?

Autor: A.C. (ac__at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 10:54:42 MET DST

>W takim razie zle slyszalem, ale wydaje mi sie ze jakies jednak ma.

ale nie mozna tego nazwac prawdziwym wspomaganiem sprzetowym w ktorego
sklad wchodzi:

kompensacja ruchu - w 30 % odciaza procesor
konwersja iDCT (?) - w 70% odciaza procesor

TNT nie ma nic z powyzszego, jedynie pewne wsparcie dla skalowania
kolorow co daj najwyzej 5 % odciazaenie procesora.

>Ile pamieci ma wesja 2000 i jak jest z jej podkrecaniem?

Voodoo3 2000 (podobnie jak i inne V3) ma 16MB Ram jest to oczywiscie
karta 2D/3D i jesli chodzi o podkrecanie to przy zpewnieniu
odpowiedniego chlodzenia kreci sie doskonale.

A.C.