Re: Odp: JAki Procek - cd

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 08:13:59 MET DST

lk <leszcz_at_rocketmail.com> pisze:

> mogly
> DZieki
> powiedz mi jeszcze, on jest AGP x4, jaka tam jest czestotliwosc i
> 150 MHz core memory jak to sie ma do czestotliwosci magistrali - nie za
> bardzo sie widocznie znam bo nie rozumiem :(
> musze kupic powercolor bo nie mam do wyboru colormaxa :((

Savage4 LT i GT to AGP 2x, Savage4 Pro i Savage4 Pro+ to AGP 4x.
Colormax to na pewno Savage 4Pro. Ten PowerColor pewnie też, bo
LT i GT nie obsługują 32MB.
Częstotliwości core/memory nijak się mają do częstotliwości
magistrali. Są to częstotliwości procesora/pamięci karty graficznej.
Można je podkręcać s3tweakiem.
Generalnie po zakupie karty polecam zaopatrzyć się w najnowsze
sterowniki.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński