Re: niezawodny WD?

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 22:58:07 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
<37cab5da.56810456_at_news.rubikon.net.pl>...

>Mowisz serio? na takich rzeczach sie nie oszczedza. O ile opozni Ci
>sie zakup nagrywary bez tych parunastu zetow? dzien? tydzien nawet? A
>ile zajmie Ci odtworzenie tych wszystkich programow, gdyby teraz
>polecialy z dysku? Nawet przyjmujac, ze w ogole byloby to mozliwe,
>duuuuuuzo dluzej...

Masz racje. Jakby padl dysk to nie wiem co bym zrobil. Kilka razy juz ten
dysk byl w stanie krytycznym, ale od strony softwarowej (wirus CIH oraz
uszkodzenie FATu). Wtedy siedzialem dniami i nocami i odzyskiwalem dane.
Cale szczescie udalo sie. Obecnie mam te programy (kody zródlowe) nagrane w
wielu miejscach na dysku i na drugim dysku i na dwóch innych komputerach,
ale i tak nie jest to tak bezpieczne jak CD bo wirus moze sie dobrac do
wszystkich komputerów.

Chwilowo czuje, ze programy sa bezpieczne ale na dluzsza mete potrzebuje
nagrywarki, dlatego uznaje ja jako priorytetowy zakup (zaraz po kolejnym HDD
który musze bezwzglednie miec).

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)