Odp: pare pytan (dosc dlugie)

Autor: Mike (008uzi_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 22:34:30 MET DST

-co do monitora i okularow: a przypadkiem okularow nie podlacza sie na
specialne wyjscie na karcie graf.??
120hz przy 1024X768 to juz jest na granicy mozliwosci monitora (dobrego)-
nie polecam
-do desktop theatre: a po co desktop theatre. Lepiej troche dolozyc i kupic
normalny dobry wzmacniacz i kolumny. Zaden uklad elektroniczny nie zastapi
solidnego pudla rezonansowego kolumny, a jak zobaczylem te maltukie
glosniczki w desktop theatre to sie zalamalem
- DVD: ja bym zastosowal dobry dekoder, ktory jest o wiele tanszy od prockow
na ktorych osoagniesz podobne rezultaty (czyli PIII )...
Użytkownik Leszek Bogdański <leszek55_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37c93155_at_news.vogel.pl...