Odp: Web Browser dla DOSa

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 21:05:23 MET DST

Użytkownik Michał Młynarczyk <gorilla_at_gorilla.profex.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:kNdy3.4737$Qh1.54916_at_news.tpnet.pl...

> Nie, było coś takiego - nazywało się hiba Aranche albo jakoś tak.
> Kiedyś opisywali toto w chipie, ale na CD nie dali.

Witam !

ARACHNE.
Ściągnąłem sobie toto. Jest to produkt "Made in Czech Republic".
Ma bardzo małe wymagania sprzętowe: w dokumentacji pisze o
możliwości uruchomienia tego na AT-ce z Herculesem. Mnie chodził
na 386SX-16, 3 MB RAM, VGA. Kompletna wersja instalacyjna
zajmuje "aż" 1 MB (z groszami...).
W sumie bardzo fajny pakiecik (poczta, przeglądarka graficzna itp.)
Jeśli kogoś interesuje, to mogę wysłać.
Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk_at_friko6.onet.pl