Re: Poleccie dobra nagrywarke do 1000PLN

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 18:24:55 MET DST

On Sun, 29 Aug 1999 11:51:52 GMT, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

>Powiem tylko jedno - zdarzylo mi sie, a konkretniej koledze oraz
>koledze_tego_kolegi ze majac wlasnie kontrolery bez flashu regularnie
>uwalalli plytki podczas nagrywania (bodajze to byly Adaptec'e). Wiec poszli
>po rozum do glowy.
>
>Po wymianie kontrolera/ow [na kontroler z flashem] i po update problemy
>_calkowicie_ znikly.

No tak, moj kumpel tez mial takiego Apadteca, ale nie generalizuj, moj
Tekram juz obslugiwal 3 rozne nagrywarki i wszystkie dzialaly OK, mimo
tego ze nia ma flasha ... wydaje mi sie ze te tansze Adaptec'i sa g..
warte ... bo juz duzo mialem i ja i kumple z nimi problemow ...

>Maciej Machacz
>xenes_at_ds14.agh.edu.pl

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/