Re: Odp: Karta muzyczna bez MIDI ?

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 16:39:23 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999, /\/\ wrote:

> Calkowita racja, tylko mu nie mow, ze ma bardzo niezle MIDI (ta karta,
> ofcoz). :)

Byle sie twardy dysk nie nakladal i klawiatura :)
Przyjalem juz do wiadomosci ze nie ma kart bez MIDI,
moze jak kupie powyzsza to powalcze zeby mi to MIDI nie
zajmowalo zadnego zasobu, jakos zdeaktywuje...

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |