Odp: MB Procomp

Autor: compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 15:26:53 MET DST

> Celeron 366 na plycie BX Procomp. Chce kupic do domu taki komputer.
> Opinie znanych mi "fachowcow" od komputerow sa sprzeczne. Co to za plyta
> glowna ?

płyta to typowy tajwański wynalazek - tani, bez bajerów, z tego co mi
wiadomo bez update'ów BIOSu.

Plusy:
-chipset iNTEL-a BX
-cena
-stosunkowo stabilny
-mała awaryjność (na razie nie wrócił żaden)

Minusy:
-nieznany producent
-brak update'ów BIOSu
-brak dodatków
-kieruje się B21 przy doborze częstotliwości i dla celeronów blokuje 100MHz
(łatwe do obejścia - wystarczy odpowiednia przejściówka)

Cooger

P.S. Aktualnie importuje Procomp-y Optimus