Re: CD-RW Philips model CDD3801

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 13:51:46 MET DST

>Mój 6200S padł po 16 miesiącach.

Pechowiec ;-) Nie mogl Ci pasc tak ze 7 miesiecy wczesniej ?

>nie chce ani spróbować nagrywać. Przeraziłem się jak zobaczyłem, że
>Ricoh 6200S ma mechanikę i optykę Philipsa :(

No to juz teraz sie nie dziwie ze tak padaja - dobrze ze drugiemu koledze
polecilem zeby szybciutko sprzedal grata (po 3 miesiacach eksploatacji).

>A masz płytki RW certyfikowane na 4? Ricoh czyta barcode z płytki i
>jeżeli płytka jest klasyfikowana na x2, to nagra tylko x2. Do x4
>musisz mieć specjalne płytki (nie Multiple Speed, ale wyraźnie x4).

A o tym to nie slyszalem - mam ORYGINALNE CDRW Ricoha (pozostalo jeszcze od
mojego pierwszego 2x2x6 :-) oraz jakies baidziejstwo Princo - ani jedno ani
drugie nie pojdzie na x4.

>7040 i 7060 to bardzo porządne nagrywarki. Mieć nadzieję, że nie
>mają już elementów produkowanych przez Philipsa.

Gdzies wyczytalem/uslyszalem/zobaczylem ze akurat 7040 to nic innego jak
Yamaha 4216 - ale do konca nie jestem tego pewien. Jesli by tak bylo, to mam
nadzieje ze sprzet bedzie trwalszy od poprzedniej wersji.

Zreszta - nie jest tak zle, nagrywarke mam juz przeszlo poltora roku i caly
czas mam duuuuuuzo gwarancji :-))) Tylko to irytujace oczekiwanie na nowy
sprzet dobija czlowieka .... do MIESIACA czasu - az mam ochote pomachac
kodeksem przed nosem ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl