ASUS V3800U

Autor: Mirosław Wysocki (myshkin_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 18:46:24 MET DST


Hi,
czy ktoś może podpowiedzieć, jakie powinny być ustawienia na zakładkach
Display - Advanced - 3D/VR
* VR Display (Line Interleave czy Page Flipping?)
* DIRECT 3D Feature Settings
Turn off V-SYNC waiting (tak czy nie?)
Anti-alias supersampling size (2x1 czy 4x4?)
8-bits indexed palette texture convert (Disabled czy 32 bits (8888)?)
* Direct3D Mipmap Settings
Permit dithering mipmap (tak czy nie?)
Auto-generate mipmap (Enabled, disabled czy rectricted?)
Auto-generate mipmap filtering (Bi-linear czy Tri-linear?)
Compability with motherboard (Strict AGP, PCI czyPCI with reduced heap?)
* OpenGL
Enale buffer region extension (tak czy nie?)
Rendering Quality/Performance Adjustment
Permit dithering mipmap (tak czy nie?)
Anisotropic mipmap
Turn off OpenGL VSync waiting (tak czy nie?)
Chodzi o jak najlepszą jakość obrazka.
Konfiguracja:
Shuttle 661, asus v3800 ULTRA (driver V2.09 beta1), Pentium II 350 MHz, 128
MB RAM
Dziękuję za podpowiedź
Miroslaw Wysocki
myshkin_at_kki.net.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:54:46 MET DST