Re: Jak zgrac RealAudio Stream(ing) ?

Autor: ~TheScorp~ (scorpio95_at_iname.com)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 08:18:42 MET DST

Z Real Playerem to prawda - ja tez kiedys kupilem i tylko zdenerwowalem sie
gdy nie moglem zachowac tego co chcialem, bo bylo "zabezpieczone".
Jesli ktos chce zachowac tylko audio to jest na to sposob ponizej.
Na video + audio nie wiem.

Proste i dziala (moja konfiguracja to W95 OSR-2, P200MMX, audio
kartaSoundblaster 64, video kartaATI Rage Pro).
Kiedys probowalem to zrobic laczac Audio OUT z Audio IN w Soundblasterze,
ale nie dzialalo, dlatego uzywam karte video ATI jako "nagrywajaca" karte
dzwiekowa do nagrywania tego co wychodzi z "odtwarzajacej" karty
Soundblastera: puscilem kabel z mojego wyjscia w kolumnach (OUT) do wejscia
dzwieku w karcie video (Audio IN) i nie mam problemu. Gdy chce cos "nagrac"
to podczas sluchania z Real Playera wlaczam jeszcze ATI VideoPlayer i
wlaczam recording. Nagrywa sie to jako .wav, wiec pozniej puszczam to przez
cokolwiek (np. Real JukeBox, VivoActive,etc) i zachowuje w mp.3, .asf albo
.ra
Mozna oczywiscie polaczyc bezposrednio Audio OUT Soundblastera z Audio IN
ATI karty uzywajac "rozdzielacza" zeby nie odlaczac glosnikow jesli one nie
maja dodatkowego wyjscia.