Program do lamania hasel Winzipa - czy jest cos takiego ???

Autor: ROBERTO (604558970_at_eranet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 00:04:09 MET DST

Witam wszystkich !!!
Nie wiem czy na odpowiednia grupe kieruje moje pytanie, ale.......
......... potrzebuje programu do lamania hasel zalozonych przy pakowaniu
Winzipem. Jezeli wogole cos takiego istnieje to prosilbym o podanie adresu
skad mozna go sciagnac.

Odpowiedzi prosze kierowac na priva, bo nie czytam tej grupy.

Z gory WIELKIE DZIEKI za wszelkie odpowiedzi.

Pozdroofka
Robert Palucki
e-mail: 604558970_at_eranet.pl
 ICQ UIN: 43419699