Znowu mam problem :-(

Autor: Tomaszek (solo_at_meblepolonia.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 22:27:15 MET DST

Witam ponownie szanownych grupowiczow!

Wlasnie probuje zainstalowac nagrywarke Yamahy.System (W95) ja widzi, przy
starcie kompa bios identyfikuje ja poprawnie i niby wszystko jest ok. Jest
tylko jeden maly problem. Jak tylko ja podlaczylem, dziadowa wysunela
szuflade i za cholere nie chce jej zamknac. Przy resecie zamyka ja na chwile
a potem znowu otwiera. Wie ktos czym to moze byc spowodowane? No i czy da
sie to jakos usunac bez pomocy serwisu...

Pozdrawiam - Tomaszek