Gdzie mi zginelo: Przelacz w stan oczekiwania

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 16:14:36 MET DST

Przez ponad rok nic sie nie dzialo z komputerem az tu nagle chce przelaczyc
w stan oczekiwania (ekran sie wtedy robi czarny itd) a okazuje sie ze takiej
opcji juz nie ma. Za cholere nie wiem jak to odzyskac a jest to jedna z
bardziej uzywanych przeze mnie opcji. Dal wyjasnienia: nic nie bylo
zmieniane w kompuetrze ani nie bylo tez instalowane zadne nowe
oprogramowanie. Zainstalowany jest system Win98 PL (oryginal) a plyta glowna
i wszystkie inne komponenty na pewno sa zgodne z tym zachowywaniem energii
bo opcja ta zawsze dzialala bez blednie.

Moze ktos wie gdzie i co trzeba przestawic albo co zrobic zeby to dzialalo
znowu.

Pozdrawiam

Wojtek