Odp: Dzwonienie przez internet - poprawka

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 16:01:54 MET DST

> Taka sztuczka u nas raczej nie mozliwa chociaz slyszalem o wysylaniu
faksow
> ale za to firmy pobieraja oplaty.

No wlasnie - chyba nie sadziles ze ktokolwiek bedzie tak wspanialomyslny i
pozwoli Ci "zadzwonic" z internetu do telefonu cioci ktora jest aktualnie na
wycieczce w indiach. Za to sie buli kolego i to nie malo. W Polsce jest
chyba z jedna firma ktora oferuje ta usluge, ale z tego co pamietam - tylko
dla firm - mozesz sobie po tym wyobrazic ile to musi kosztowac!
Nikt natomiast nie zabrania Ci "telefonowania" z kims kto ma komputer i jest
w danej chwili rowniez przypiety do internetu - polecam NetMeeting(ze
wzgledu na polski serwer) i Internet Phone 5.

Nightmare