Problem z monitorem

Autor: Wojciech Oksieńciuk (armand_at_armand.hsn.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:11:01 MET DST

Niedawno kupiłem sobie nagrywarke Creative 4/2/24 IDE. Podlaczylem ja
normalnie do komputera, juz miala startowac i nagle moj monitor ( Belinea 17
cali ) wyswietlila czarny kolor a na nim napis "Overrun". I tak juz do konca
zawsze gdy wlaczam komputer widze czarny kolor z napisaem overrun. Myslalem
ze mi padl monitor, zamienilem go wiec z daewoo 14 i to samo tylko ze daewoo
wyswietla sam czarny kolor. Myslalem ze karta graficzna, wymienialem z inna
i to samo.... Czyli cos sie zwalilo w srodku ale co ? Juz kiedys nieraz
wyswietlal mi sie napis overrun ale wystarczylo wylaczyc monitor na
kilkanascie sekund... Poradzcie mi bo wpadne w depresje ;-(

--
__
Pozdrawiam