Re: Athlon - czyli o głupocie Intela(długie).

Autor: banita (banita_at_carinthia.com)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 01:21:08 MET DST

--
No tak ... : gra slowek - czyli sra polglowek : piszac w ktoryms tam
poprzednim poscie ze  : .... "obsluguje AGP 2x " mialem oczywiscie nam mysli
plyte a nie SLOT A ,co wylapal i sprowadzil mnie do parteru :
A .BIGOR :)
b_at_nit@
p.s. zauwazylem to dopiero po wyslaniu posta ktory jest ponizej ( chyba za
duzo pivka .....   :)
banita schrieb in Nachricht ...