Re: HD - jaki wybrac

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:08:08 MET DST

Nazir napisał(a) w wiadomoœci:

[ciach]
>Ostatnio mialem fajny pomysl tylko na razie nie mam czasu go
>zrealizowac. Podczas ponownej instalacji systemu, wypiescic go i
>wycackac (odpowiednie stery i podstawowe programy) a potem zgrac calosc
>na CD. Nastepnym razem calosc sprowadzi sie do zainstalowania golego
>systemu i nagrania na niego kopii z CD.

A po co instalowac goly system - szkoda czasu - od razu przegrac
caly system z CD i w 10 minut jest nowa winda (jesli partcja byla
formatowana po starym windows trzeba zrobic sys)
Jeszcze lepszym rozwiazaniem jest zrobienie image'u partycji
,,wypieszczonego systemu" wtedy wystarcza 5 minut na odnowienie
systemu.

Pozdrawiam - Janulus