Re: Abit BE6 - konflikt IRQ - 100% sposob!!!

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:35:32 MET DST

Michal Tarasiejski wrote:

> Witajcie,
> wlasnie sobie kupilem to cacko i troche mala lipa. Otoz po wlozeniu
> moich kart: SB Live!, sieciowka, tuner TV (te 3 na PCI) oraz grafiki
> Riva128 na AGP mam konflikcik przerwan.
> Na tym samym wchodzi mi kontroler do ATA66 oraz Tuner lub Live!. Co
> robic?
> Probowalem w Biosie wymuszac IRQ, ale nic nie dalo.

Dla wszystkich - wylaczyc USB (o ile to niepotrzebne) i poprzestawiac
karty tak, zeby mialy odpowiednie nie gryzace sie przerwania. Problem w
tym, ze nie wszystkie urzadzenia potrafia wspoldzielic przerwania.
"Pomachasz" kartami to zadziala. Sam mialem podobny problem jak do BH6
wsadzilem telewizyjna. Jak sie uprzesz to i USB nie bedziesz musial
wylaczyc (np. moj comp :))) ). To tylko kwestia znalezienia odpowiedniej
konfiguracji kart.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl