Ja to mam problem!

Autor: Tomaszek (solo_at_meblepolonia.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 10:37:23 MET DST

Witam wszystkich!

Mam tak maly problem z BIOS-em (tzn. chyba z BIOS-em). Otoz jakis czas temu
aktualizowalem go do nowszej wersji i po tej operacji Photoshop przestal sie
uruchamiac. Probowalem zainstalowac ostatnio Paint Shop Pro w wersji
testowej, ale wywala komunikat ze data waznosi tej wersji minela (jest to
wersja 30 dniowa). Zaznaczam ze byla to instalalka swiezo sciagnieta z
sieci. Kiedy moj komp startuje na samym dole ekranu jest wyswietlana linia:

02/10/99 - i430TX,ITE8680 - 2A59IH2HC - 00

To pierwsze to chyba data, co nie? Jesli tak to jakim cudem jest ustawiona
na pazdziernik i czy jest mozliwe ze programy pod windozami korzystaja z
czasu zawartego w BIOS-ie? Slyszalem ze windozy korzystaja z wlasnych
ustawien. No i najwazniejsze jak mam temu zaradzic? Niestety nie mam juz
poprzedniej wersji BIOS-u i nie wiem skad moglbym takowa wziac. Mam nadzieje
ze ktos bedzie mogl mi pomoc. Z gory dziekuje za zainteresowanie.

Pozdrawiam - Tomaszek