Re: wasza opinia o plujkach?

Autor: Marek Łysiak (mlysiak_at_energopomiar.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 09:02:59 MET DST

witam
Yellow napisał(a) w wiadomości: ...
> HP 895 CXi
>Cicha jak nie wiem, piekna i niesamowicie dokladna.
>Po prostu robi wrazenie...

- w pracy mam 890Cx ( czy jakoś tak) - chodzi tez niesamowice
zdjecia,wydruki
na koszulke , na papierze foto ... wszystko extra no i te superprecyzyjne
rysunki AutCADa
- drukuje na A4 - a niech sobie na warsztacie lupke kupia :-))))

>Taniej? HP 720.

- wlasnie wysle o niej ale czy mozna uzupelniac tusz do serii 700 wzwyz??

>Nie probuj jednak regenerowanych tuszy, rozwalisz nimi kazda drukarke...

- dlaczego drukarke?? a nie cartridge ( a propos jak to po polsku bedzie -
glowice?)
pozdrawiam i zachecam do dyskusji...