Re: Instalacja skanera SCSI - mam problem.

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 07:24:17 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 14:14:12 +0200, Nexus6 <nexus6_at_friko3.onet.pl>

>czy przy instalacji TWAIN'a nie masz wyboru sterownika SCSI ?
>(wybor: Mustek SCSI lub Adaptec)
Tak, jest taki wybor, ale po wybraniu sterownika mustek'a pojawia sie
ten sam komunikat, tyle ze o jeden krok wczesniej tj. nie pozwala
nawet na wybranie docelowego katalogu dla instalacji, a po wybraniu
sterownika adaptec mozna zainstalowac drivery, ale juz od poczatku
tzn. przy probie wykonania testu pojawia sie ten komunikat. Daje sie
po tym co prawda zainstalowac sterowniki, ale nie da sie skanowac -
komunikaty o bledach o jakich pisalem w poprzednim poscie.

>problem lezy najprwdopodobniej po stronie kontrolera
>
>rozne Musteki pracowaly u mnie na wlasnym kontrolerze, Adaptecu 1542B
>(ISA)
>i na AHA 2940AU (PCI)

Czyli wyglada na to ze bede musial zmienic kontroler na adapteca.
Szkoda. Moze jeszcze jakies sugestie