Re: CD-RW Philips model CDD3801

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 03:15:02 MET DST

>Nawet mój Mitsubishi (Ricoh MP6200S) miesiąc po gwarancji wykitował,
>a to nagrywarka za ponad 1000 PLN i całkiem niezłej klasy.

Ej czy Ricoh6200A/S jest calkiem niezlej klasy, to bym sie klocil.

Sam osobiscie wykonczylem dwie takie (A), jedna padla po 7 miesiacach,
natomiast druga po 3'ech.
I w jednym przyapdku i w drugim padl laser, za pierwszym razem po prostu
przestala widziec plytki, a za drugi uwalala jest w ten sposob ze nagrywala
dane na nosniku jakies 1.5mm dalej od srodka nic powinno byc.

W tej chwili mam nastepne "cudo" Ricoha (w ramach gwarancji) - 4x4x20 Ricoh
7040A[tapi], faktycznie to nie udalo mi sie na niej nagrac krazka RW z
predkoscia wieksza nic x2.

Reasumujac : po raz ktorys z rzedu polecam Teac'e (cena w granicach 1000zl).
Pol miasteczka AGH na tym jezdzi ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl