Re: Odp: pomocy!

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:11:22 MET DST

/\/\ napisał(a) w wiadomości: ...
Pytanie: jaka masz grafike. Bo jesci na PCI i mnie niz 4 MB na pokladzie
to winda sie wiesza w kazdym trybie innym niz 640x480x4 (16 kolorow).
Za miale m ten problem, po wymianie na Virge z 4 MB jest ok. Wyjme 2MB -
zwis.

Zgadza się!
Kupiłem Rivę TNT (jakaś Magic TNT - btw: ma ktoś może jakieś nowe
sterowniki?)
a wcześniej pożyczyłem zwykłą Rivę 4MB i też było ok.
Ciekawe jednak czemu tak się działo z tą S3, na starej płycie VX nie bylo
żadnych problemów