aparat cyfrowy - co wybrać?

Autor: D.G. (xxx_at_id-base.com)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 23:09:20 MET DST

Może ktoś mółby doradzić co kupić. Nie jestem na bieżąco, przed rokiem
bawiłem się Agfą ePhoto 1280, teraz chyba można dostać coś lepszego. Ważny
dla mnie jest wmiarę duży wyświetlacz, najlepiej obrotowy w stosunku do
obiektywu i możliwość robienia większej ilości zdjęć (wymienne pamięci) o
dobrej ostrości z małej odległości. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia będę
wdzięczny za rady (przy okazji jeśli ktoś wiedziałby gdzie można by dostać
takie cudo).

D.G.