Koniec z dual celeronem???

Autor: Maciek Wiśniewski (mwisn_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:44:27 MET DST

Hey,

Zaczęły w Internecie pojawiać się informacje o tym, że Intel zamierza
zablokować jakieś AN 15 (co to jest?) w Celeronach, żeby nie można ich było
używać w konfiguracjach dwuprocesorowych. Czy to znaczy, że jak kupię sobie
BP6 na razie z jednym Celeronem i będę chciał za jakieś 3-4 miesiące dokupić
mu partnera to nie spodobają się sobie i nie będą chciały mieszkać razem?
Pomóżcie mi bo już nie wiem co zrobić czekać 3 miesiące na tanie PIII, teraz
kupować jednego celka na podwójnej płycie z ryzykiem, że drugi nie pójdzie,
bo już nie mogę wytrzymać ze swoim p233. A znając życie, to w listopadzie
intel wypuści nowe celerony 0.18 chodzące na 6.5*100 z zablokowanym SMP i
będę się zastanawiać, czy wziąć takiego, czy 2*aluminiowy PIII 550.

Pozdrawiam
        Maciek Wiśniewski