dual PIII -- jaka płyta?

Autor: Maciek Wiśniewski (mwisn_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:11:51 MET DST

Hey,

Jak w listopadzie Intel wypuści miedziaka, to na pewno spadną ceny zwykłych
PIII, wtedy można będzie nawet dwa do jednego komputera kupić. Mogę gdzieś
znaleźć informacje na temat płyt do takich konfiguracji? Coraz więcej stron
o BP6 Abita się pojawia, ale jeszcze nie zauważyłem żadnej o płytach z dwoma
slotami-1. W cenniku widziałem tylko jakiegoś Asusa P2B-DS, ale on jest z
SCSI, a ja takiej nie chcę.

Pozdrawiam
        Maciek Wiśniewski