Re: Samsung DVD SDR-430 + windows98

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 21:52:05 MET DST

Sprawdz czy przypadkiem nie jest wlaczony DMA do obslugi napedu. Wiekszosc z
nich wariuje jak sie to wlaczy. De facto nie mam najlepszego zdania o
napedach Samsunga i nie bede ich kupowal bardzo dlugo. Nie wiem jak DVD ale
zwykle mialy plastikowa mechanike jak w zabawkach dla malych dzieci wiec
szybko sie psuly (szczegolnie model 24x)