Odp: wiatrak w boxowanym celeronie

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:19:01 MET DST

> Latwo sprawdzic. jezeli od coolera ida trzy kabelki to powinien mierzyc
> (a jezeli plyta pokazuje 0 to pewno jest zwalona). Jezeli dwa kabelki to
> jest to wentylator bez pomiaru predkosci.

Nie koniecznie plyta musi byc zwalona.
Duzo zalezy tez od programu do monitoringu.
U mnie np. Waterfall Pro 2.1 równiez pokazuje CPU FAN 0 a zakupiony
niedawno radiator z wentylatorem ma 3 kable i niby powinien mierzyc RPM.
A tak BTW moze zna ktos jakies porzadne programy monitorujace RPM
wentylatorów ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\