Re: problem z kartami sieciowymi

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 18:12:44 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 13:55:55 -0700, "Red Scorpion"
<phromme_at_friko4.onet.pl> wrote:

>Kupilem wczoraj do moich kompow dwie karty sieciowe Realtek PCI.
>Kompy nie moga sie zobaczyc!
>Karty zainstalowane sa prawidlowo, nawet probowalem recznie zmieniac
>przerwania i adresy.
>Wszystkie skladniki sieci tez mam doinstalowane.
>Jak zrobie ping z danego kompa do niego samego, to jest ok, a jak do tego
>drugiego to jest "nieznany host".
>Co moze byc przyczyna?
Podaj wiecej szczegolow ...
Czy laczysz przez BNC ?? Dobrze zaterminowales ??
Czy laczysz przez skretke ?? Dobrze scrossowales ??
Czy oba komputery sa w tej samej grupie roboczej ??
Czy oba maja inne IP ??

>P.S. Komputer powinien chyba moc widziec w programiku diagnostycznym te
>karty pod DOS-em? Bo ich nie widzi, tylko pod WIN98. Ktos mi radzil
>zainstalowac WIN95 OSR2. Czy to ma sens?
Program powinien widziec, ale nie musi zeby karta dzialala poprawnie.
A czy jest to Win98 czy 95 nie ma to nic do rzeczy, chyba ze na jednym
komputerze jest inny a na drugim inny wtedy zdarzaja sie problemy.
Ale skoro win98 widzi i nie ma wykrzyknika to raczej jest OK.

Slyszalem gdzies kiedys ze realteki sa do bani ;((.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/