ATI RAGE FURY kontra WinWiew 601

Autor: GM+ (GMplus_at_vc.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:13:01 MET DST

Zaledwie kilka godzin temu stałem się użytkownikiem ATI RAGE Fury 16MB TV
OUT
Kupiłem ją okazjonalnie za jakieś 250 zł
Rzeczywiście jeśli chodzi o DVD jest to bardzo trafny wybór
Lecz mam problem z współdziałaniem karty Tuner TV WinWiew 601 Leadetek
Po odpaleniu pojawia się okienko TV ale gdy zmienie jego lokalizację bądź
wejdzie na niego jakiej innego okno wtedy nie odświeża ekranu - zostają
fragmenty
akurat wyświetlanego obrazu.
Przedtem nie miałem z nią tego rodzaju problemów - poprzednia karta - Riva
128
Myśle że jest to wina sterowników, które instalowałem z orginalnej płytki CD
Są już nieświeże, więc ściągam najnowsze sterowniki beta ze strony
www.lightSpeed2000 - ponoć za pomocą nich można uzyskać większe osiągi
w zakresie 3D i inne
Ale nie jestem pewien czy one mogą pomóc jeśli taka tych kart natura że się
gryzą z moją kartą tuner TV

Może ktoś wie gdzie leży problem

GM+

--